19 november 2012

Werelds Eerste Gezongen Lipdub - Let's Kick Some Ass


Samen met mijn collega's heb ik onlangs met een LipDub mee gedaan !

Let's Kick Some ... Ass




Nu worden er ontzettend veel LipDub's gemaakt, maar deze is toch wel uniek. We hebben eigen teksten gemaakt ('we' niet letterlijk nemen hier) en deze zelf ingezongen (daar zat ik wel bij, doch ik heb me bescheiden opgesteld). Tijdens de opname deden we uiteraard wel LipDub, oftewel dit was de Werelds Eerste Gezongen Lipdub

Of dat nou een goed plan was om zelf te gaan zingen, hieronder een LipDub met de song van onze LibDub: Black Eyed Peas - I Gotta Feeling , oordeel zelf ...


Hieronder nog een klassieke LibDub voor wie liever niet naar een zooitje IT nerds kijkt maar meer romantisch van aard is, de mooiste LipDub ooit gemaakt.

 

Geen opmerkingen: